Franczyza

Chinkalnia Restauracja Gruzińska

 

5 Lat

 

62 Restauracje

 

W 5 Krajach

 

Ponad 40 Miast

Dlaczego Gruzja?

Kuchnia gruzińska ma w Polsce ogromny potencjał. Jest wystarczająco egzotyczna i odmienna od tego, co serwujemy na polskich stołach, więc budzi zaciekawienie. Z drugiej strony cenimy używane w niej produkty (wysokiej jakości mięso, tradycyjne sery, świetne wino, sezonowe warzywa), ale przede wszystkim po prostu lubimy gościnnych, szczerych Gruzinów i chętnie zasiadamy z nimi do stołu.

Miejsce na restaurację

Sieć zainteresowana jest pozyskiwaniem nowych franczyzobiorców w miastach, których liczebność przekracza 100 tys. mieszkańców. Idealnymi punktami na restauracje są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszego, deptaki i bulwary, centra miast, starówki, ale w ofercie jest także format dostosowany do galerii handlowych.
Lokal na restaurację powinien mieć powierzchnię nie mniejszą niż 120 m.kw, ale też, aby nie wchodzić w niepotrzebne koszty, nie większą niż 170 m.kw. Atutem będą witryny lub duże okna fasadowe. Wybór lokalu sieć każdorazowo akceptuje, czasami doradzając zmianę, gdyż ma ogromne doświadczenie i potrafi ocenić, jakie są zalety i wady wybranego miejsca.

Inwestycja

InwestycjaOd 60 tys. $
Koszt licencji13-19tys. $
Opłata miesięczna2% od utargu
Okres zwrotu16-18 miesięcy

Sieć pomaga

Po stronie sieci, poza zapewnieniem menu, szkoleniem kucharzy oraz zespołu obsługującego restaurację i zapoznaniem pracowników z obowiązującymi w marce standardami jakości, leży także zaaranżowanie wystroju lokalu, który nawiązuje do gruzińskiej tradycji ludowej. Nie jest jednak bardzo kosztowany w wykonaniu i łatwo go można dostosować do pomieszczeń o różnych kształtach i powierzchni. Franczyzodawca ponadto oferuje dostęp do sprawdzonych dostawców sprzętu kuchennego i produktów spożywczych oraz wspólną politykę promocyjną.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc przy wyborze lokalu.
  • Przekazanie standardów związanych z lokalem oraz wsparcie adaptacyjne.
  • Wsparcie marketingowe.
  • Przekazanie know-how i standardów operacyjnych.
  • Wsparcie w działalności operacyjnej.
  • Dedykujemy sprawdzonych dostawców.
  • Model inwestycyjny.
  • Wspólne otwarcie restauracji.

Atuty systemu franczyzowego

Elastyczny system miesięcznych rozliczeń, dopasowany do zmiennego nasilenia ruchu gości w ciągu roku, nie stawia franczyzobiorców w sytuacji, której nie są w stanie podołać. Poza tym marka udziela partnerowi wsparcia w zakresie analizy i optymalizacji kosztów. Każdy franczyzobiorca otoczony jest opieką osobistego menedżera, z którym na bieżąco omawia trudne kwestie, i do którego może się zawsze zwrócić po pomoc. Jak wynika z doświadczeń polskich franczyzobiorców restauracje Chinkalnia osiągają rentowność już po drugim miesiącu działalności. Natomiast zwrotu kosztów inwestycji należy spodziewać się po okresie 16 – 18 miesięcy.

Nasze restauracje

Marta Naumenko

Menedżer ds.rozwoju

+48 818 847 042

m.naumenko@chinkalnia.pl

Dowiedz się więcej o franczyzie